söndag 12 december 2010

Heute

Idag är jag feberfri vilket känns otroligt skönt, däremot vaknade jag i natt av att halsen gjorde så fruktansvärt ont. Måste äta värktabletter för att inte bli tokig av smärta. Jag har haft halsfluss tidigare men det här är utan tvekan den värsta. Det strålar ut i vänster öra också, tydligen kan man få öroninflammation när man har halsfluss. Annars tycker jag att det brukar gå snabbt när man väl får penicillin men hittills har det inte hänt nåt.

Dagen bjuder på Go-kart i Västberga och en snabb IKEA visit med mamma(hon vill dit men tycker väl inte så mycket om att köra i det här väglaget), och då kan Christian passa på att köpa en salami som säljs utanför. Sedan blir det nog hem och ta en lugn kväll så att jag förhoppningsvis kan gå till VFU:n imorgon. Ha en bra dag!

Update: Det blev ingen go-kart idag och tur var det för efter vår korta tur var jag helt färdig. Bara att inse att jag inte är frisk nog ännu. Febern kommer och går samtidigt som det inte hänt ett skvatt med halsen.

Inga kommentarer: