lördag 11 december 2010

Dag 4 - Min önskelista

Jag la ut en önskelista för några dagar sedan. Kan kännas löjligt att önska sig saker som man själv kan köpa och egentligen känns konsumtionsstressen kring jul alldeles onödig.
Det jag önskar mig är att jag och Christian under nästa år får flytta till vår drömvilla och leva lyckliga tillsammans.
När det kommer till direkt nutid önskar jag att jag får bli frisk från min onda hals, ömma kropp och feber. Just nu känns det lite som att min vänstra halssida är helt sårig och svullen medan min kropp knappt orkar sitta upp. Knaprar alvedon och zyx lite som godis för tillfället :)
Update: Var till närakuten i Huddinge i morse då jag hade fruktansvärt ont i halsen när jag vaknade. Resultatet blev konstaterad halsfluss och tio dagars penicillinkur.

Inga kommentarer: