onsdag 8 december 2010

Dag 1 - Om mig

Jag heter Isabelle och fyller 26 år den 1 januari. Bor med Christian i en bostadsrätts 3:a i Skogås och två knäppa katter. Vi drömmer om en villa med stort garage (well, jag drömmer om villan, Christian om garaget :)) som gärna får ligga lantligt till men ändå nära stan (Stockholm). Jag pluggar till lärare men är klar om ett halvår och ser verkligen fram emot att börja jobba.
Är astmatiker och allergiker (mot i stort sett allt utom katter) samt får migrän då och då. Annars lider jag av dåligt självförtroende och är ganska ångestdriven men försöker att inte gräva ner mig. Dessutom är jag lite pedantisk (om ni frågar Christian säger han att jag är väldigt pedantisk). Jag är född och uppvuxen i Huddinge. Ett område jag kan utan och innan efter att har arbetat som brevbärare i flera år innan och under studierna.
Saker jag tycker om är kläder, skor och assecoarer : vintage, second hand, nytt - you name it! Jag har omkring 60 klänningar, flertalet väskor, skor, en hel massa koftor/cardigans och en hel massa prylar. Har sedan barnsben brunnit för gamla saker och spenderat många timmar med att rota igenom min farmors skåp. Jag blandar gammal och nytt såväl i inredning som i saker jag bär.

Inga kommentarer: