tisdag 14 december 2010

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har bara en person som jag kallar min bästa vän. Christian, han är den enda som vet precis allt om mig.

Men när det kommer till vänner har jag några få som jag ser som mina nära vänner. Barndomsvännen som funnits i mitt liv i 20 år nästa år. Galet att vi börjar bli så gamla. Vännerna som varit med sedan högstadiet/gymnasiet och den där Polen-resan i nian. Vännerna från högskolan och då särskilt vännen man kan vända in och ut på minsta grej med. Det är några exempel...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du skrev längre ner att du har gått ner 10 kg sen i somras, hur gjorde du? Har du börjat träna eller vad är knepet? Ha det fint!

Isabelle sa...

Fick frågan i det inlägget och har svarat på den där :)

Elin sa...

20ÅR! herregud..

Isabelle sa...

Visst är det sanslöst?!