torsdag 9 december 2010

Dag 2 - Min första riktiga kärlek

Min första riktiga kärlek är den jag delat mitt liv med i snart sju år. Den jag älskar mer än något annat på denna jord och som jag fortfarande känner fladder i bröstet när jag tänker på. Min fina underbara Christian. Vi träffades när jag precis fyllt 19 och han skulle fylla det några månader senare. Fyra månader in på vårt förhållande ryckte Christian in i lumpen. Det var 10 jobbiga månader då det är den period man bara vill vara nära nära varandra, men vi tog oss igenom det. Vi flyttade ihop två månader innan vår tvåårsdag i min morbrors fyra i Västertorp. Där bodde vi omkring sju månader innan vi köpte lägenheten vi bor i nu. Här har vi bott i snart fyra och ett halvt år. Vi har haft våra upp- och nergångar men jag känner att vi är starkare än någonsin tillsammans.
Jag älskar dig, bejb!

Inga kommentarer: