tisdag 14 april 2009

Tisdag

Idag kom all trötthet från helgens bravader. Har gått som i en dimma hela dagen. Jobbigt när man har skolgrej man ska göra och man är så trött att man inte kan sätta ihop en mening. Tur att man bara behövde agera sekreterare och att man har skolkamrater som är lite piggare :)

Imorgon har jag full rulle med skolan mellan 9-15 och efter det är det jobb till 19.30. Torsdag är ledig men då ska jag skriva en inlämningsuppgift till skolan och på fredag är det eximination på delkursen.

Ska lägga upp dina bilder jag tog på Chili idag om en stund men jag håller på och installerar program så jag kan konvertera raw. Vi har ju fått hjälp med datorn och fått göra en ominstallation av Windows för vi har inte kunnat fixa Service pak 1 till Vista men nu har Peter fixat biffen. Tusen tack!

Inga kommentarer: