onsdag 22 april 2009

Sova

Sova ska jag göra snart. Är hyfsat trött, men tyvärr lite hungrig?! Orkar dock inte pallra mig ur sängen där jag sitter för att ta något att äta, så jag får skylla mig själv.

Imorgon börjar jag jobba 15.30 och fick tidigare ett mail om att en kille ska öva med mig imorgon. Fuck! Gillar inte att ha övare + att det tar så jävla mkt tid att visa allt, särskilt när man ska göra saker så fort man bara kan... Jaja, får väl pina mig igenom eftermiddagen.

Ser fram i mot fredag då jag ska försöka få en klipptid. Håret har återigen blivit alldeles för långt och tänkte den här gången klippa lite mer. Lite drygt en decimeter så håret blir i axellängd eller en smula längre. Vill ha det ganska rakt och så håller jag på att låta luggen växa ut. Måste köpa hårfärg på fredag också... Mkt som ska göras, haha :)

Hittade en galet snygg klänning på Ebay som jag inte vet om jag ska buda på. Helt ok pris, 250 + frakt. Ruggigt snygg är den, sådär så jag kommer ångra mig om jag inte köper den.

Aja, god natt!

Inga kommentarer: