måndag 27 april 2009

Bedtime

Ska snart gå och lägga mig, är ruggigt trött. Har lite ont i huvudet också. Imorgon är det dags för skolan, men bara mellan 13-15. Har inte pluggat men det får gå som det går. Har inte mått jättebra i eftermiddag. Ont i magen och huvudet. Haft känningar från undersökningen, som förövrigt var det jävligaste jag varit med om. Är fortfarande lite sur på tjejen som klippte mig, blev ett par centimeter för kort men som tur är så växer mitt hår nästan två cm i månaden så snart har det väl vuxit ut. Dessutom är det sjukt att jag fick betala 70kr mer för min klippning som gick mycket snabbare än Christians. Surt. Tur att jag inte klipper mig så ofta i alla fall. Jaja, nu ska jag krypa ner bredvid Christian och hoppas på att Chili inte river ner duschdraperiet + stång i natt igen.

Inga kommentarer: