fredag 24 april 2009

Fredag

Vaknade för en gångs skull tidigt imorse, på min lediga dag. Gick upp strax efter sju. Duschade, åt frukost och gjorde mig iordning. Tog det riktigt lugnt och tittade på tv lite samtidigt. Strax efter 10 tog jag tåget in till stan för lite shopping. Hittade en superfin tröja på Carlings till Christian. Världens kap, 199 för en luvtröja! Sen blev det en röd skjortklänning med vita prickar från Indiska och en vit- och rödrandig klänning/tunika på MQ. Sist men inte minst blev det mineralfoundation från Lumene samt mineralpuder från samma märke. Glömde hälften av vad jag skulle köpa, typ strumpbyxor osv.

Träffade i alla fall lillebror i gallerian och käkade lunch tillsammans. Gick runt en stund tillsammans tills hans kompis kom och de skulle vidare och jag skulle hem. Eller hem blev det ju inte, åkte till Huddinge där Christian plockade upp mig och vi åkte till Farsta och klippte oss. Kapade rätt mycket längd på håret. Tyvärr klippte frisören en aning för mycket så håret är i axellängd och jag hade tänkt mig det ett par centimeter längre. Nu är håret nyfärgat och jag ska blåsa det torrt nu innan jag hoppar i sängen. God natt!

Inga kommentarer: