söndag 26 april 2009

Fasta

Ikväll var vi till Grekiska kolgrillsbaren i Huddinge med Christians brorsa och hans tjej. Dock fick jag inte äta eftersom jag ska fasta till imorgon. Ska på läkarbesök kl. 14 så jag ska fasta tills dess :( Som tur var så var jag inte särskilt hungrig i alla fall.

Vi pratade lite om vår kommande Oslo-resa som blir av i slutet av maj. Kristihimmelsfärdshelgen. Jeanette är i från Norge så vi får bo hos hennes syster en natt och hos någon av hennes föräldrar resterande nätter. Ska bli kul att se den norska huvudstaden även om det är en liten sådan. Var i Norge när jag var sju, då bilade vi genom Norge när vi åkte hem i från Kiruna(där mamma kommer ifrån).

Har överhuvudtaget varit en väldigt lugn helg med tidiga kvällar som resulterat i tidiga morgonar. Skönt att vakna vid sju åtta. Ska försöka komma upp tidigt imorgon också, är riktigt trött nu. Hoppas att min bikini från asos kommer imorgon :)

Inga kommentarer: