onsdag 29 april 2009

Svårt

Har spenderat min dag inne i stan med att leta efter födelsedagspresent till Christian. Han fyller år om en vecka. Alltid lika jäkla svårt! Men jag har hittat två saker varav den ena är från mina föräldrar. Nu ska jag bara hitta nåt litet till så är jag klar. Vi lägger inga stora summor på födelsedagspresenter, det är ju helt galet att köpa saker för flera tusen. Även om jag mer än gärna skulle ge Christian allt han vill ha så har jag ju inte de pengarna. Sen vill han inte ha nåt. Men ena grejen jag köpt är en sån där sak som jag vet att han vill ha men som han själv inte kommer på när man frågar honom. Vet att han kommer bli glad.

Väntar ni spännt på tre saker från England. Klänningen från eBay, bikinin från asos och ett kit med Clinique-produkter. Får se när dessa saker behagar dyka upp :) Önskar att man fick en stor summa pengar att handla kläder för, skulle jag köpa upp hela DePalmas sortiment till Christian, så jäkla snygga kläder. I like!

Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket sen ska jag massera bejbi.

Inga kommentarer: