fredag 11 februari 2011

Sovrummet

Förra helgen inhandlade jag denna bricka på Stadsmissionen. Den pryder nu mitt sminkbord och samlar det som står på det.

Rosa är inte en färg som är särskilt vanlig i det här hemmet men när jag såg den här lampskärmen på Lagerhaus kände jag att den skulle tillföra vårt annars ganska bleka sovrum en trevlig färgklick. Christian var väl en smula skeptisk till att börja med men nu tror jag inte han tänker så mycket på det :)


Hårnåls- och hårblomsförvaring.

Sminkförvaringen. Jag rekommenderar Elfs mineralrouge som är väldigt bra pigmenterat och deras booster men söker man efter en mineralfoundation som är mer täckande tycker jag att man ska välja IDs. Jag använder Elfs till vardags och IDs till fest.

2 kommentarer:

Ruby extraordinaire sa...

Jag har ett förslag som jag tror att du kanske skulle vara intresserad utav. Jag läser nämligen till hudterapeut på Elisabethskolan och behöver kunder att öva på i skolan. Allt från ansiktsbehandling 205kr Manikyr 150kr Frans och brynfärg 90kr Make up 70 Kroppsmassage 150kr ( mer kurser kommer att tillkomma under våren. Det är 70% billigare än ute på en salong.
Kan du tänka dig att vara intresserad? Såg att du skulle gifta dig här i vår så detta kanske kan vara en passande ide.

Hälsningar Linda

Hälsningar Linda

Isabelle sa...

Åh, det låter spännande! Du får gärna maila mig mer info för det är jag absolut intresserad av! isabeleholm@hotmail.com