måndag 14 februari 2011

7 års-middag

Ikväll var jag och Christian ute och åt middag för att fira sju åt tillsammans. Jag hade min favoritklänning som jag köpt på Beyond retro för två år sedan. Håret lockade jag lite snabbt med locktången, därför jag ser lite knäpp ut i håret :)

Kammats igenom och sprejats med hårsprej.

Ett hårspänne och så var det klart!
I öronen sitter de fina pärlörhängena jag fick av mamma och pappa i julklapp och boleron i värmande ull kommer även den från mamma.

Vi åt på Jimmy's steakhouse på söder, kan verkligen rekommendera deras lax!

5 kommentarer:

Ruby Extraordinaire sa...

Tjusigt :)

Isabelle sa...

Tack! Var i vanlig ordning lite överklädd :)

Unknown sa...

Jag gillar din blogg och har precis startat en webbutik där gammalt möter nytt, vad tycker du om den? www.antikbothnia.se

Malin sa...

Grattis :D Va fin du var! kram

Isabelle sa...

Malin: Oj, tack :)

Anna-Bell: Tack! Den måste jag kolla in!