torsdag 24 februari 2011

Gammalt och nytt

Korgen på bilden inhandlade jag på Åhléns för någon vecka sedan. Vet inte vad som har hänt med mig men jag har senaste tiden mest inhandlat gulliga saker, något som jag tidigare inte direkt gillat. Nu kan jag knappt låta bli att köpa alla söta blommiga, prickiga saker i butikerna vara, vare sig det är gammalt eller nytt. Men i korgen förvarar jag bland annat mina astmamediciner och kortisonnässprejen. Spegeln i bakgrunden hängde i farmors övre hall när hon bodde i villan. I bought this box at the store Åhléns about a week ago. Recently I've found my self bying a lot of cute stuff which isn't what I normally go for. Now I'm having a hard time not bying all cute stuff with flowers or dots on them that I find in stores, whether it's new or not. I store my asthma medications in the box along with some other stuff. The mirror behind it hung in my grandmothers upper hallway when she lived in her old villa.

Inga kommentarer: