tisdag 6 april 2010

Tisdag

Har precis suttit en timma på motionscykeln som inhandlades igår. Har varit på jakt efter en ett tag nu för jag känner att jag verkligen vill komma i form plus att man mår så mycket bättre av att röra på sig lite. Perfekt sätt att träna på om man som jag inte har någon lust att gå på gym.

I eftermiddag är det jobb som gäller. Ska sticka lite tidigare så jag hinner handla mer avfärgning. Har haft i två vändor hittills men det biter inte så bra på mitt hår. Delar av håret är rött medan det på sidorna fortfarande är svart, rikstigt snyggt :) Ska göra nya försök ikväll för nu ska det bli rött. Vilken nyans återstår att se men åt mahognyhållet. Måste köpa en bra inpackning också för det sliter lite på håret men faktiskt inte så mycket som jag hade förväntat mig. Dålig bild men man ser att det har blivit lite rött i nacken i alla fall!

Inga kommentarer: