torsdag 21 januari 2010

Torsdagspyssel

Hemkommen från en timmas promenad och en lunch mättare. Rester från middagen igår då vi åt fiskgratäng med creme fraiche och gräslök och så potatis till. Superenkelt och himla gott:)

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Missade av någon anledning att ställa alarmet på mobilen igår så jag vaknade för sent för att hinna till föreläsningen(som inte var obligatorisk som tur är). Har inte så mycket att göra här hemma mer än att plocka undan lite och förbereda middagen sen när Christian är på ingång. (Hemmafruvarning!) Duscha och lägga håret ska jag göra också, behöver göra inpackning så jag passar på att lägga en ansiktsmask när jag ändå är igång.

Bild från 1944. Klänningen är helt underbar, för att inte tala om skorna och frisyren!

Inga kommentarer: