tisdag 5 januari 2010

Stockholm

Idag var jag inne i stan med mamma. Hittade bland annat en röd trenchcoat från H&M som var på rean, blev faktiskt bara reasaker :) Har varit så trötter hela dagen. Kunde inte somna igår kväll och så skulle jag upp tidigt imorse. Men nu sa jag snart krypa till kojs.

Hade en trevlig men sen kväll i lördags. Dans och bra musik. Lyxade till det hela och tog en taxi hem. Vi var inte hemma förrän klockan var halv fyra. I kön in träffade vi en av Christians lumpenpolare så vi hängde med de hela kvällen. Väldigt trevligt!

Idag åkte äntligen julen ut. Så snart julafton är slut vill jag bara plocka undan allt och sagt och gjort. Granen är kastad och pyntet är kastat. Har städat hela kvällen men hann inte dammsuga så nu har vi barr överallt. Imorgon blir det en plugg-, tvätt- och strykdag samt att jag ska dammsuga.

Nu säger jag god natt!

Inga kommentarer: