onsdag 27 januari 2010

Rock n´roll

Mitt bästa städtips är alla gånger att sätta på lite trevlig rock n' roll och dansa runt samtidigt som man dammtorkar, plockar, kastar, lägger allt på rätt plats och slutligen dammsuger. Det hela kan ta mycket längre tid att göra så men det blir så väldigt mycket roligare att städa. Nu tillhör jag en vad jag antar är en ganska liten skara som tycker om att städa :) Känns skönt med en nystädad lägenhet.

Här hemma väntar vi på besked från BB. Klockan 14 sattes Jeanette igång så än är det timmar kvar. Kanske när vi vaknar imorgon bitti är Christian farbror till sitt tredje brorsbarn. Spännande!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej, jag bukar också dra igång antingen någon rock n´roll mix på spotify eller på radion jag har i tv:n (!) när jag städar. hej vad det går!Elsa är väldans söt, och lite knäpp. Just nu lite extra knäpp för hon jamar nätterna igenom, satte upp en lapp på dörren så grannarna inte tror att jag gör något hemsk mot kattstackarn. Ska till veterinären imorgon för koll, tack gode någon.