söndag 17 januari 2010

Rastlöshet och väntan, väntan...

Tentan är ivägskickad och jag kan slappna av ikväll. Men av någon anledning känner jag mig rastlös. Så jag tänkte skippa filmen på tv som jag redan sett en eller kanske två gånger tidigare och städa köket.

Var ute på en promenad förut, jag och Christian och gick förbi hemma hos Clas och Jeanette för att kolla läget lite. Ingen bebis och inga känningar. Det varkar vara en envis fröken som ligger i magen. Men nog har det sjunkit ordentligt alla gånger så det är inte långt kvar. Jag har gissar på att hon kommer den 19:e. Så spännande...

Nu ska jag pyssla lite!

2 kommentarer:

Elin sa...

Tror de blir en sen bebis...kanske den 25:e. =)

Isabelle sa...

Jo, det verkar inte bättre. Fick precis sms från Jeanette och flickan väger ungefär fyra kilo!