torsdag 7 maj 2009

Solig torsdag

Men det är inte sådär toppensoligt med blå himmel som det kan vara.

När jag har gjort mig iordning så ska jag gå till apoteket och köpa allergi-ögondroppar samt ta med mig allergitabletter och nässprej till lillebror som ligger hemma helt sänkt. Ska bara förbi biblan i Huddinge först. Ska åka till Autoherba och köpa k-stag till mamma och pappas bil för de ska bytas, ringde och beställde sånna precis. Ikväll kommer mamma och pappa hem från Azorerna och jag tror att de har haft det sjukt bra där. Vart ute på havet och tittat på delfiner osv. Får se om de är bruna när de kommer, de har haft det lite varmare där än vi har här. Pappa lär väl se ut som en pepparkaka, han har ju turen att ha bra pigment likaså min lillebror. Medan en annan blir röd som en kräfta och sen återgå till att bli vit igen, haha...

Inga kommentarer: