fredag 1 maj 2009

Fredag

Känner mig helt slagen. Är så trött att jag inte minns sist jag var såhär trött. Ikväll har vi grillat hemma hos mamma och pappa med Pernilla och Peter. Gott värre! Och eftersom det är Peters födelsedag så hade vi köpt en Prinsessstubbe. Smarrigt men vad man är ovan att äta såntdär nuförtiden. Vi grillade i alla fall marinerad fläskkarré och så hade Christian köpt en flintastek som han och Peter delade på.

Tidigare idag fick jag och Christian tummen ut och påbörjade innätningen av balkonegn så att katterna kan vara därute utan att man ska sitta och vakta de. Chili har annars en tendens hoppa upp på balkongräcket och balansera. Men det är det slut med nu! Ska fixa golvet på balkongen också, skulle vilja ha trall men vi får se vad det blir. Skulle vilja ha nån typ av svart golv för betonggolvet blir så väldigt kallt. Funderar på att köpa en sjögräsmatta att lägga ut tills vi bestämt oss för vad vi vill ha :)

Nu ska jag stänga ner här och krypa till kojs.

Inga kommentarer: