söndag 10 maj 2009

Helgen

Helgen är snart slut och jag ska gå och lägga mig snart.

I fredags var vi på grillfest i Hässelby hemma hos Ludde och Bonnie. En trevlig kväll som slutade ganska sent. Var hemma vid 3. Jag agerade chafför eftersom jag hade lite ont i magen så jag ville inte dricka nåt.

I lördags var på Melindas dop i Segeltorp kyrka. Tog en massa fotografier som jag inte lagt in i datorn ännu. Krångligt när nästan hundra bilder ska konverteras från raw till jpg. Efter dopet åkte vi hem och åt middag med mina föräldrar. Vi har nätat in balkongen till katterna så pappa var nyfiken på konstruktionen. God middag med yoghurtglass till efterrätt. På kvällen sen kom Kott hem till oss, vi gick vidare till hans chef och satt där en stund. Sedan tog vi en taxi till Nacka där han bor hemma hos sin brorsa för Kott skulle duscha och byta om. När han var klar tog vi taxi till Folkkungagatan 122. Inne på stället träffade vi massor med folk som vi inte träffat på väldigt länge. Riktigt kul. Dock blev det lite för mycket för mig, gillar inte att bli för full. Vi halv två nån gång drog vi oss hemmåt och käkade lite fyllemat. Promenerade från Söder till Gullmarsplan där vi tog bussen som gick 4.17. Kom alltså i säng väldigt sent.

Imorse vaknade jag med sendrag i ena vaden. Har fan inte haft sendrag sen jag var i tonåren. Ont gjort det utav bara fan! Somnade om och vaknade på nytt vid halv elva. Dagen har inte bestått av mkt. Åt frukost och slappade framför tv:n. På eftermiddagen var vi och fikade hemmma hos Dannes föräldrar då Danne åkte tillbaka till Riga ikväll. Nu ska jag se färdigt Supernatural.

Inga kommentarer: