onsdag 6 maj 2009

Grattis bejb!

Idag fyller Christian år. Vaknade redan klockan sex imorse båda två så vi låg och myste ett tag innan Christian öppnade sina födelsedagspresenter från både mig och mina föräldrar. Glad blev han också!

Idag var det skola med två föreläsningar som faktiskt var intressanta. Tog en koffeintablett imorse när jag vaknade, haha! Man måste ju orka med. Just nu sitter jag på jobbet och väntar på något att göra. Bilen med post kommer om en liten stund. Slutar först 19.30 så hjärtat kommer och hämtar mig då, får se om Danne är med också. Han kom hem till Sverige igår och stannar till söndag. Han har ju bott i Riga ett halvår nu ungefär. Får se vart det blir middag ikväll, vi tänkte äta ute i alla fall! Kanske blir det också lite tårta?! Får se vad Christian vill. Hans dag idag!

Har träningsvärk i mina vader efter allt trappspring i måndags då jag var i brevbäringen. Att sen efter det stå i lite drygt två timmar på konsert förbättrade ju inte saken ;) Men det är så värt det ändå!

Har funderat lite på vad vi ska hitta på i sommar. Jobbar ju nästan hela sommmaren. Jag är inte ledig förrän i augusti (bortsett från 2-3 juli då det är Power Big Meet i Västerås) men man kan ju hitta på saker på helgerna runt om i vårt avlånga land. Pratat om en långhelg i London, jag vill på Sonisphere i Hultsfred och på Metaltown i Göteborg. Får se vad som blir. Har väl en del bilträffa och dylikt att besöka också. Och så kanske det blir en tripp till Ekshärad(Värmland).

Inga kommentarer: