tisdag 22 mars 2011

Smycken och sånt

Det här smyckeskrinet har hängt med i många år nu. Jag fick det när jag var liten men minns inte exakt när. Även om de flesta av smyckena har bytts ut genom åren så använder jag det fortfarande. Jag förvarar min oäkta smycken häri, örhängen, ringar och broscher. I got this jewelry box when I was a little girl. Most of the jewelry has changed over the years but I stil use the box.

Jag är tyvärr ganska dålig på att komma ihåg att använda smycken. Har oftast mina titanörhängen som jag fått av Christian. Sadly I don't use my jewelry as much as I should. Mostly I have my titanium earrings that I got from Christian.


2 kommentarer:

Pella sa...

Vilken skattkista! :)

Elina sa...

Tja! Har en test omgång på min blogg med en "Veckans blogg" tävling.
Kika in vettja! ;)

(www.pinupdoll.devote.se)