torsdag 17 mars 2011

Pedometer

Jag har skaffat mig en stegräknare för att ha kolla på avstånd och kaloriförbränning nu när jag äntligen kommit igång med mitt powerwalkande igen. Dessutom har jag satt en målvikt jag vill nå tills vi åker till Las Vegas. Är riktigt taggad för nu vill jag känna mig sådär pigg som jag gjorde i höstas! I've got myself a pedometer for my power walks so that I can keep track on distance and amount of calories burned. I'm really stoked 'cus I wanna feel as alert and fresh as I did a couple of month ago.

2 kommentarer:

Angeliqa sa...

Stegräknare är ju faktiskt en riktigt fiffig manick. Jag använde jämt sådan förut men råkade ha sönder den och har sedan inte skaffat någon ny.

Isabelle sa...

De är helt klart underskattade :) Min kostade bara 99:- men jag har inte hunnit testa den då jag glömde den hemma när jag gick ut på powerwalken i morse.