lördag 15 maj 2010

Yet another lista

Hittade en lista hos Spets och annat fint och eftersom jag gillar listor kunde jag inte låta bli :)
Om människan i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
Oj, jag vet faktiskt inte för det är så otänkbart.

Hur många har du varit tillsammans med?
Med Christian har jag mitt första seriösa förhållande. Men han är nr. 3.

Vill du gifta dig?
Ja, med Christian. Och det ska jag göra i april nästa år.

Blir du lätt kär?
Nja, visst kan man bli lite betuttad men det går över ganska snabbt.

Vad är viktigast hos en människa? Vad faller du för liksom?
Hos Christian var det hela hans uppenbarelse. Sättet han rör på sig, hur han är och hans ögon.

Vad är det mest avtändande du vet?
Egocentrerade och självupptagna människor.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Jag tror man måste han någorlunda lika uppfattningar och värderingar men när det kommer till intressen tror jag inte att det är så viktigt. Men det är såklart roligt om man delar intresse för något.

Hur länge varar dina förhållanden?
Tidigare har det handlat om månader men med Christian satsar jag på livet ut.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, jag tyckte det då i alla fall. Idag inser jag att det bara handlade om andra saker.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
När det kommer till romantik är Christian inte så vass och det är inget jag bryr mig om. Tycker däremot om att pyssla om honom. Gjorde det lite speciellt på hans födelsedag däremot.

Hur raggar du?
Är dålig på sånt men jag tror på att vara sig själv. Men med ögonkontakt och leenden kommer man långt.

Har du en ”utseendetyp” hos folk?
Nej, det vill jag inte påstå.

Beskriv en perfekt första dejt:
Att båda är avslappnade, naturliga och att det finns en gnista.

Vem var din första kärlek?
Nu när jag vet vad kärlek är så är det faktiskt Christian men som liten var det Mattias i min klass i lågstadiet.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Det gör man väl som man vill med. Det kommer ju ske förr eller senare ändå.

Vad tycker du om one night stands?
Man gör som man vill med den saken.

Hur är du som flickvän?
Krävande, omhändertagande, trogen, snäll, omtänksam och jobbig.

Inga kommentarer: