lördag 20 februari 2010

Lördag

Oj, vilken kväll det blev igår :) Hade jättekul och The Domestic Bumblebees med Howlin' Pelle (från the Hives) i spetsen var toppen! Men vad jag önskar att jag kunde dansa som alla fantastiskt duktiga människor. Såg bland annat Kaffereps Miriam dansa, vad kan jag säga mer än att hon var jätteduktig!

Vi var hemma sent i natt/morse. Tror jag kom i säng strax före fyra så jag är en smula trött idag. Har ingen inplanerat än. Funderade på att hänga med Elin och Pernilla på mässan i Älvsjö men jag är en aning för trött fört'.

1 kommentar:

Miriam Parkman sa...

Hej och tack!
Roligt att du gillade det,
för jag hade väldigt roligt själv;)
(det är inte alls svårt, jag lovar. om man lär sig grundstegen,vilket man gör på kanske en lektion,så kan man i princip dansa sen. kör!)
Mvh Kaffereps-Miriam