torsdag 18 februari 2010

Bitter

Idag kör jag på min vardagsfrisyr, hemskt enkel att få till och snabbt går det. Rullen i luggen går hemsk mycket lättare att få till om man använder locktång eller som jag gjorde i gårkväll, la upp luggen när den var våt. Resten av håret fönade jag tills det bara var lite fuktigt och satte det i en knut som jag sov med.

Början på dagen gick inte alls som tänkt. Bussen jag skulle ta till skolan kom inte och nästa var försenad så jag komm till skolan bara minuter innan nio när jag skulle ha varit där halv från början. När jag kom upp för trappan till salen där jag skulle skriva tentan är dörren stängd och är dörren stängd är det kört. Får alltså skriva tentan om någon månad... Tycker det är helt obegripligt att 742:an aldrig går som den ska. Christian kom för sent till jobbet imorse eftersom hans buss inte heller kom. Nu är jag alltså en smula bitter och besviken över att jag missade tentan.

Inga kommentarer: