torsdag 9 juni 2011

Where did I go?

Den där lusten att bloggar har liksom inte infunnit sig, därav pausen. Ganska skönt faktiskt. En hel del har hänt den senaste månaden. Jag har fått mitt nya efternamn, är alltså officiellt fru Sahlberg numera (väntar bara på mitt nya körkort). På måndag skriver jag på papper för min anställning som förskollärare i Huddinge, känns superbra! Och så sist men inte minst har jag imorgon min avslutningscermoni, men får inte min examen förrän nästa termin då jag lämnar in min uppsats. I have had quite the break! A lot has happend: I've got a new last name, I'm officially mrs. Sahlberg now (just waiting for my new drivers licens)! Monday I'm signing for my new job as a pre-school teacher! And last but not least I have my last day of school tomorrow (but I won't get my degree until next semester since I haven't submitted my essay yet)!

Inga kommentarer: