torsdag 30 juni 2011

Sommaren

Din stil i en mening
Somriga klänningar.

Stilförebild
Hittar inspiration i gamla tidningar, bloggar m.m.

Vad inspireras du av i sommar
Blommor och färger.

Det bästa basplagget i vår
Ett par sköna shorts med hög midja som passar till allt.

Färger i sommar
Pasteller, klarröd, himmelsblå och rosa.

En ideal outfit i sommar
En luftig sval blus, shorts, sköna sandaler och en vid solhatt.

Skor och väska
Får hemskt gärna matcha varandra för en fin helhet. Annars tycker jag om stråväskor av olika slag på sommaren.

Do’s and don’ts
Jag tror att jag har nämnt det tidigare men jag tycker inte om när man har för små kläder på sig. Så länge man klär sig efter sin kropp tror jag det blir bra :)

Ditt senaste köp
Mineral foundation och primer.

Tre saker på sommaren önskelista
 Att det fina vädret får hålla i sig, ett par sandaler från Kavat och en baddräkt från Esther Williams.

Inga kommentarer: