tisdag 11 januari 2011

Pepp, pepp, pepp!

För att peppa mig själv att stå ut tills våren/sommaren kommer har jag några datum att se fram emot:

29/1 - Rocket room på Debaser Medis

14/2 - Jag och Christian firar vår 7års dag

17/2 - Elin och Niklas får sin andra dotter (här ska bebissniffas/mysas)

28/2 - Bästa pappan fyller 60 år!

5/3 - Ska jag förhoppningsvis sno Christians tatueringstid

20/4 - Vi åker till Las Vegas

6/5 - Christian fyller 26 år!

Sen är det nästan sommar och jag är färdigstuderad!

1 kommentar:

Maria E sa...

Åh vad härlig - och vad mycket som händer såhär på första halvan av året!

Apropå mitt inlägg så såg jag inte lika mycket som jag LYSSNADE på Grodan boll. Har ett otal band som säkert är nästintill sönderlyssnade, nynnar på en av låtarna jätteofta, en favorit, haha.