måndag 3 januari 2011

Mitt 2010

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Jag och Christian bokade vår resa till Las Vegas. Vi var även på vårt första bröllop tillsammans

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften så det fanns inga att hålla :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Christians bror och hans fru fick fina Emily.

Vilka länder besökte du?
Jag höll mig hemma i fina Sverige hela året.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En villa, att vara färdigpluggad och att äntligen få min fina Christian till make.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22 september - då min farmor fyllde 90 år.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag snaart är klar med skolan!

Största misstaget?
Att jag inte fortsatte med träningen. Dumt och något det ska bli ändring på nu.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att vi bokade resan till Las Vegas och de otroligt fina orden Christian sa till mig vid 12-slaget.

Var du gladare eller ledsnare under 2010 jämfört med tidigare år?
Det har gått hemskt mycket upp och ner men över lag har jag nog varit gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, fotograferat och börjat på lindy hop.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Hängt upp mig på småsaker.

Blev du kär under 2010?
Nej, fortsatt förälskad i min fina Christian.

Favoritprogram på TV ?
Jag gillar House och Bones.

Bästa boken du läste?
I år har jag varit väldigt dålig på att läsa böcker bortsett från de i skolan.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag spenderade mycket tid i sängen då det är den dag på året då man brukar vara väldigt trött ;)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, egentligen inte för det som i framtiden kommer göra mina år bättre vet jag kommer komma och kan vänta på det :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
40-, 50-talsinspirerad och rockabilly :)

Vad fick dig att må bra?
Att ligga på en solvarm klippa och lapa lite sol, ta lediga sommardagar som de kommer.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj, ingen skulle jag väl spontant svara då.

Vem saknade du?
Inte någon :)

Inga kommentarer: