söndag 4 juli 2010

Nyförvärv

Var till Stadsmissionen i lördags (igen) där jag fyndade den här trevliga klänningen för 160:-

Den är lite för varm för dessa riktigt heta dagar. Den knäpps i ryggen samt har en dragkedja i sidan vid midjan.

Framtill sitter påsydda fickor på höfterna.
Den är i oklanderligt skick, har en lite lagning i nederkant och en litet malhål långt ner på kjolen.

Köpte två yllefiltar för 10:-/st i Haninge. De hänger nu på tork på balkongen.
Nu blir det sängen för mig, ska upp 05.30 för att ta mig till jobbet. Jobbar tre dagar den här veckan vilket känns vädigt skönt. Från och med torsdag befinner jag mig i Västerås där det är Power Big Meet. Det ska tittas på en herrans massa cruising och bilar!

1 kommentar:

Nostalgicum sa...

Hej! Jag läser/ser på din blogg att du gillar 50-talet! Gå gärna in på vår hemsida och titta lite, om du har vägarna förbi är du varmt välkommen till oss på Nostalgicum -ett museum om 50- och 60-talet.