söndag 25 oktober 2009

No luck...

...today! Hittade baske mig ingenting idag! Bara värdelöst fult 80-talsinspirerat skit...
HUR kan man klä sig modeenligt när det är det fulaste jäkla årtiondet som står för inspirationen? Mötte x antal idag som såg ut att vara plockade direkt ur 80-talet. Nästa fråga man kan ställa sig är hur fan folk har råd att hålla på att följa med modet säsong efter säsong? I våras var det nitar på allt och nu är det något annat.

Men imorgon ska jag kika lite mer, Christian ska till Sivletto och klippa sig så jag ska spana in vad för kul det finns där.

Men NU ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket för att röra mig i säng. Har redan ställt om alla klockor inför morgondagen. Får se när Christian kommer hem, han är ute med två av sina bröder och dricker öl. Kan sluta hur som helst :)

Inga kommentarer: