onsdag 7 oktober 2009

Luddigt värre

Idag är faktiskt första dagen på nästan tre veckor som jag känner mig pigg och frisk. Annars har jag haft feber till och från, hosta, snuva och ont i halsen. Huvudet har varit luddigt, ungefär som om hela skallen var stoppad med bomull. Jag har väl fungerat därefter. Hoppas verkligen jag får hålla mig frisk nu. Ta i trä!

Ligger efter med läsningen i skolan så det håller jag på att ta igen nu. Är ledig idag och imorgon så nu varvar jag läsningen med tvättande. Blir lite hemmapyssel också. Dammsuga och bädda rent i sängen behöver jag göra, ska laga middagen också. Blir en enklare form av moussaka, med potatis istället. Väldigt gott om man kryddar ordentligt!

Vi letar fortfarande bil. Livet utan bil suger! Har varit utan bil i EN MÅNAD nu! Hur svårt ska det vara att hitta en Volvo 240 för en rimlig peng? Finns ju ett par stycken...

Inga kommentarer: