tisdag 24 mars 2009

Yet another lista!

Varnar för en låång lista!

Lovar du att vara ärlig: Ja.
Du heter: Isabelle Fällén Holm
Smeknamn: Bellan, Bella men mest bara Isabelle.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Metallica – Fade to black
Beroende av: Astmamedicinerna.
Vad tror folk om dig: Vet helt ärligt inte, ganska grinig?
Stämmer det: Jo, haha, är väl rätt grinig. PMS+hungrig+trött=Isabelledjävul.
Vad får du oftast komplimanger för: Eh, av Christian är det rumpan men annars hur jag sminkat mig.
Vad säger du för att imponera på någon: Kan inte det där, försöker vara mig själv.
Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv. Avslappnad och naturlig. Det är coolt.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, gud ja. Vid tv:n eller om jag läser nåt kul.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ”Tror jag:)” från pappa.
Var bor du: I Skogås, nån mil söder om Stockholm.
Trivs du där: Ja, absolut. Men jag vill flytta tillbaka till Huddinge i framtiden.
Äger du några converse: Nä, inte längre. Mina röda gick sönder alldeles totalt.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, gärna päron.
Brukar du bli för full: Inte nuförtiden. Det var länge sen nu.
Vad har du för mobil operatör: Tele2.
Är du allergisk mot något: Vad är jag inte allergisk emot? Haha... Pälsdjur, jordnötter, damm m.m.
Har du haft sex idag: Ja :)
Hur svarar du i mobilen: ”Hej!” eller ”Ah, det är Isabelle”.
Vem ringde du senast: Christian♥.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:”Jag kommer om en stund. Ses.”
Antal timmar sömn inatt: Ungefär nio.
Sov du ensam: Nej, med Christian♥, Chili och Cash.
Brukar du komma i tid: Jag försöker. Men oftast.
När mår du bra: När jag fått sova bra och Christian♥ och jag har roligt.
När blev du fotad senast: I Riga, men jag avskyr att bli fotad.
Hur känner du dig nu: Ganska trött och mätt. Blev sen middag.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Ja, de är bra att gå på.
Vad saknar du: Våren, where did you go?
Hade du en bra kväll igår: En lugn och skön myskväll.
Favorit dryck på morgonen: C-vitamin+järn- brustablett med vinbärssmak.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Omkring 23-00.
Är du blyg: I vissa situationer.
Sysslar du med någon idrott: Haha, nä sport är inte min grej.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, men brev är ganska mysiga.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, man måste känna någon innan man kan bli kär.
Har du spytt offentligt: I min ungdoms dar.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning?
Är du nöjd med ditt liv: Ja, men jag längtar tills jag pluggat färdigt.
Är du bortskämd: Både ja och nej.
Vad gör du i morgon: Går i skolan samt jobbar.
Vad är det värsta du vet: Att behöva gå upp klockan fem på morgonen.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Oj, beror väl på.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jadu...
Vad längtar du till: Till sommaren och tills jag pluggat klart.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja.
Vad använder du för shampoo: Head and shoulders Color care. Innan använde jag Paul Mitchell Tea tree oil men jag tappade så mycket färg.
Vad är det finaste du fått: En fint liv med min kärlek Christian♥.
En speciell dag du minns: Dagen vi träffades första gången.
Hur gammal är du: 24 år.
Tycker du om någon just nu: Ja, många men mest Christian♥.
Du samlar på: Änglar och böcker.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Christian eller mina föräldrar.
Gillar du golf: Hahaha, nej!
Vilken tid gick du upp idag: Kl. 9.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, brevid Christian♥.
Har du strumpor på dig nu: Ja, men går annars helst barfota.
Är det okej att gråta: Absolut, är en hejare på det.
När grät du senast: För några dagar sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lägenheten och bilen.
Bär du glasögon eller linser: Nope, har bra syn.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte. Däremot är material och kvalitet viktigt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt nio tio.
Har du piercing: Bara i öronen. Är sugen på att ta det i bröstvårtorna. Snyggt.
Vill du gifta dig: Ja, med Christian♥.
Vill du ha barn: Ja, två stycken.
Solar du ofta: Nä, det är ingen mening. Biter inte på mig.
Är du bra på att laga mat: Jag lyckas väl emellanåt. Men hyfsat.
Är du flygrädd: Njae, inte så värst.
Hur vig är du: Jag kan vikas dubbel om det behövs, haha!
Är du musikalisk: Nja, sjunger gärna och dansar men inte mer än så.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft.
Vilken är din favoritglass: Vanlig vanilj med värmda hallon på eller hallonsobet.
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag.
Tycker du om sushi: Aldrig ätit det. Det där med rå fisk lockar mig inte.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller choklad. Lindts 70% med havssalt är en favorit.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör de.
Har du tandläkarskräck: Nej, har vanan inne om vi säger så. Har ryckt ut två tänder, haft tandställning och skrapar årligen tandsten.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Varken eller. Men mest kvällsmänniska tror jag.
Vilken ögonfärg har du: Gröna med gula fläckar.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, när jag var yngre mådde jag inget vidare så det hände ett par gånger.
Biter du på naglarna: Nä, de blir så fula då.
Röker du: Absolut inte. Äckligare finns inte.
Hur ofta tränar/motionerar du: Promenerar då och då.
Senaste låt du hörde: Volbeat – Soulweeper.

Inga kommentarer: