torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Sitter här med ordentlig huvudvärk. Är så trött att ögonen går i kors. Men jag ska härda ut en stund till, tills Criminal minds är slut åtminstone.

Draman var faktiskt helt okej idag, kommer nog bli ganska kul trots allt. Imorgon är det musik igen och sen helg. Grymt skönt med en helg helt utan planer. Kanske blir bio imorgon kväll, vet inte vad som är sevärt men det var ett tag sedan vi var på bio.

Var och storhandlade ikväll. Alltid lika skönt med ett nyfyllt kylskåp. Ska renskriva matlistan också. Skriver upp dag för dag så man alltid vet att vad man ska käka till middag. Blir lättare att äta regelbundet om man skriver upp precis vad man ska käka en dag. Ikväll provade jag Viktväktarnas gulaschsoppa på burk och den var faktiskt riktigt god. Perfekt en dag som denna när huvudvärken trycker, det blivit lite sent och man är trött.

Nu ska jag nog fixa till naglarna nu, ser lite trasiga ut nu. Imorgon ska jag kliva ur min sunkperiod jag haft. Har inte sminkat mig på två veckor för att låta huden andas och läka lite. Antar att det kan vara ganska bra. Men nu känner jag att jag inte vill se ut som en slusk längre.

Inga kommentarer: