onsdag 7 september 2011

Senaste tiden har jag...

 ...vaknat upp till detta.

 ...åkt Pontiac.

...köpt fantastiska mockaskor som är för små.

Träffat min fina vän Linna och ätit middag och promenerat på Söder.

...latat mig på balkongen med katterna.

...köpt mig ett par nya jeans.

...hängt upp vimplar i sovrummet då gardinstången inte kommit upp sedan renoveringen.

...köpt en 50-talsduk.

...köpt nya fina glas och en ask.

...fyndat denna fina blus för 50:-.

...hittat en tiki-inspirerad ljusstake.

...samt hittat dessa jeans på en antiklada i Haninge.

Dock har jag spenderat snart två veckor med att vara sjuk, vilket är allt annat än skoj. Längtar tillbaka till jobbet!

1 kommentar:

The StarChief sa...

Ja det var ju en snygg blogg och snygg bil. hoppas du även hittat min 58 pontiac blogg.
starmanpontiac.blogg.se

HA det
E