onsdag 4 maj 2011

Det där med läppstift

När jag lägger läppstift grundar jag med "Lip insurance" från Too Faced, nyinköpt i Vegas. Before putting lipstick on I use this new(bought it in Vegas) primer from Too Faced called "Lip insurance".

Sen på med läppenna, denna från Max Factor "Fire", för att inte läppstiftet ska flyta ut. Then some lip liner from Max Factor "Fire", to prevent the lipstick from escaping outside the lines.

Och sist men inte minst, läppstiftet "Ruby woo" från Mac. Även det nytt från Vegas. Helt fantastisk färg, förstår nu varför det är så vansinnigt poppis! And then last but not least, the lipstick! I bought this one from Mac "Ruby woo" in Vegas. I love the color! Now I know why it's so popular.

2 kommentarer:

Linda Stålarm sa...

Hur bra sitter primen? Har använt mac's förut men skulle gärna testa något nytt.

Isabelle sa...

Jag tycker att den sitter bra, men efter att man ätit får man fylla på lite, innerst på läpparna. Har inte provat någon annan så jag har inget att jämföra med, men jag är nöjd.