söndag 8 augusti 2010

Walk-in-closet

Min walk-in-closet är välfylld! Och jag kallar den för min då den till största del rymmer mina kläder, mina omkring 60 klänningar, flertalet kjolar, koftor, blusar med mera. Tyvärr är den inte så praktisk då den har kvar sin orginal 60-talsinredning samt att städskrubben och två andra garderober stjäl en del utrymme. Får se om vi kommer åtgärda det eller om vi låter det vara. Kommer trots allt inte bo här allt för många år till. Förhoppningsvis max två, sen är tanken att vi ska flytta till villa.
Nästa hela klänningssamlingen. Några väntar på en omgång med strykjärnet efter tvätt.
Längst till vänster hänger Christians kostym och skjortor sedan kommer mina skjortor och blusar, alla koftor, kjolar och några byxor.

Lite accessoarer, långt ifrån alla dock. Har jag sagt att jag har enormt mycket kläder och prylar?

1 kommentar:

Anonym sa...

woow, där skulle jag gärna vilja krypa in och trängas bland alla kläder. Jag älskar att kika i andras garderober!