fredag 5 mars 2010

7 saker ni kanske inte vet...

1. Jag är sjukt pedantisk när jag bäddar sängen. Militären kan slänga sig i väggen. Lakanet ska verkligen ligga helt platt. Hjälps jag och Christian åt slutar det nästan alltid med tjafs.

2. Jag pratar med mina katter som om de vore människor. Får nästan panik när jag inte vet var någon av de befinner sig. Löjligt, ja!

3. När jag var yngre var jag helt bestämd på att ALDRIG gifta mig. Trodde inte på äktenskapet och hade teorin att ogifta höll ihop i större utsträckning än gifta.

4. Jag avskyr verkligen sniglar. Råkar jag kliva på en får jag sådana äckelkänslor att jag vill kräkas. Vidrigast är när man går i högt fuktigt gräs och små mini-sniglar fastnar på fötterna.

5. Jag tror på spöken. Med en viss skräckblandad fascination.

6. Jag är riktigt blödig när det gäller filmer osv. Men jag försöker alltid dölja det.

7. Jag pratar med mina föräldrar nästan varje dag. Oftast med mamma.

Utmanar de som känner sig manade.

Inga kommentarer: