fredag 19 juni 2009

Utmaning

Duschcreme: Dove Cream Oil Beauty Care Body Wash (hudvänlig)
Shampoo: Hoppar lite mellan märken men nu använder jag American Crew Tea tree oil. (Egentligen för män)
Balsam: Samma märke som shampoot.
Hårinpackning: Wella SP Regulate (för att hålla mitt feta hår i schack).
Torrschampo: Lee Stafford (jättebra för håret mellan tvättarna då jag inte vill tvätta håret varje dag för det sliter på det)
Hårprodukt: Använder mest saltvattenspray. Men annars nån volymprodukt och hårspray.
Hårspray: Klippotekets
Lock-/plattång: Babyliss (behöver dock en ny)
Bodypeeling: Skrubbar med en svamp med duschcreme på :)
Bodylotion: Använder babyolja när jag duschat men om jag är extra torr avvänder jag ACOs Golden Delicious äpple & vanilj
Kroppsprodukt: -
Solskydd: Nivea, men jag håller mig gärna borta från solen.
Parfym: Oj, har en miljard men absoluta favoriten är Kenzo Amour. Till vardags använder jag mest Cacharel Amor amor.
Deodorant: LDB (både deo och antiperspirant).
Ansiktsrengöring: Clinique Anti-blemish solutions cleansing foam
Ansiktsvatten: Clinigue Anti-blemish solutions clearifying lotion
Ansiktscreme: Clinique Anti-blemish solutions clearing moisturiser Nattkräm: -
Dagkräm: -
Ögoncreme: Aco Cliniderm skin balance eye cream
Ansiktspeeling: Lumene
Ansiktsmask: Lumenes Artic Touch Deep Cleansing Peat Mask
Primer: Lumene beaty base
Concealer: Lumene sensitive red neutralizer och Make Up Stores cover all blue
Foundation: Lumene double stay mineral foundation
Rouge: Isadora
Bronzingpowder: -
Mascara: Lancome Hypnose eller Extreme
Ögonskugga: Make Up Store – Muffin eller Isadora
Ögonbrynspenna: -
Ögondroppar: -
Läpprodukt: Har massor men favoriten är Carmex!
Läppstift: Make Up Store Dare
Läppglans: Har jag en uppsjö av men favoriterna är från Make Up Store och Clinique
Nagellack: Helst rött men märken spelar ingen roll

Inga kommentarer: